• Pretraga

 

 

  

 

      

  

 

  

 
ČASOPIS GRAPH U SKRIPTARNICI
8.3.2012..

ČASOPIS GRAPH U SKRIPTARNICI

 

IZAŠAO NOVI BROJ GRAPHA
 
U Skriptarnici dostupan drugi broj časopisa u potpunosti posvećenog vizualnim komunikacijama
 
Nakon 'probijanja leda' u svibnju prošle godine, s pilot brojem jedinog hrvatskog časopisa o vizualnim komunikacijama, na tržištu je od početka ožujka dostupan drugi broj Grapha.
 
U novom broju Graph donosi presjek najboljih radova na području vizualnih komunikacija u 2011. godini, intervju s Milanom Trencom, razgovor sa Stevenom Hellerom (njegov prvi razgovor ikad za hrvatsko tiskano izdanje uopće!), priču o dizajnu i održivom razvoju popraćenu primjerima profitabilne suradnje hrvatskih gospodarstvenika i dizajnera, pozadinu i planove tri kreativna festivala u regiji... i još mnogo toga!
Devet mjeseci nakon prvog izdanja, novi broj dostupan je od početka ožujka još i u odabranim knjižarama Profila u Zagrebu, Rijeci i Splitu te u UPI2M knjižarama u Zagrebu i Splitu.
Cijena pojedinačnog primjerka iznosi 25 kuna.
 
 
Časopis Graph je specijalizirani kvartalni časopis namijenjen kreativnoj industriji u izdanju nakladničke kuće Lumen d.o.o. Prvi broj/pilot izdanje objavljeno je u svibnju 2011. godine. Graph je u potpunosti posvećen vizualnim komunikacijama (dizajnu, arhitekturi, fotografiji, grafičkoj tehnologiji, likovnoj umjetnosti...), a njegov cilj nije samo pružanje nužnog prostora kreativnoj sceni te njezinim sadašnjim i budućim članovima za predstavljanje svojih radova, nego kao viši cilj potaknuti raspravu o postojećim problemima u kreativnoj industriji te pronaći primjerena rješenja.
Graph je namijenjen:
- profesionalcima - grafičarima, grafičkim dizajnerima, art direktorima, kreativnim direktorima, produkt dizajnerima, multimedijalnim dizajnerima, copywriterima, ilustratorima, fotografima, arhitektima...
- akademskoj i kulturnoj zajednici - profesorima i studentima relevantnih fakulteta, nastavnicima i učenicima određenih umjetničkih srednjih škola, strukovnim dizajnerskim udruženjima i njihovim članovima, muzejskim ustanovama...
- donositeljima odluka u konkretnim granama industrije - brand menadžerima, produkt menadžerima, media plannerima, media buyerima, voditeljima tiskara...
- konzumentima dobrog dizajna i dizajnerskim entuzijastima
 
S obzirom na trenutnu situaciju na hrvatskom tržištu periodičkih publikacija, Graph svoje mjesto vrlo lako nalazi između domaćih časopisa, koji se bave marketingom i oglašavanjem te onih koji se bave kulturnim i umjetničkim tijekovima, a kojima grafika i dizajn predstavljaju tek sporedni interes, i stranih časopisa specijaliziranih za grafiku, dizajn i oblikovanje, koji se ne odnose na hrvatsko tržište, te su često višestruko skuplji od domaćih izdanja.
Misija Grapha jest postati referentno štivo kreativne industrije u Hrvatskoj i regiji te neizostavan izvor informacija profesionalcima, kreativcima, akademskim i kulturnim zajednicama, donositeljima odluka u raznim granama industrije. Kroz stručne članke, intervjue, osvrte, kritike, recenzije, prikaze...Graph i budućim članovima kreativne zajednice želi dati uvid u njezinu važnost i dinamiku na lokalnoj i globalnoj razini.
 
Ukoliko imate dodatnih upita vezanih uz časopis, obratite se redakciji Grapha na graph@graph.hr

 
arhiva novosti
artikla u košarici 0
 
=0,00 kn
Još 500,00 kn
do besplatne dostave

Prijava korisnika

 

 

KORISNI LINKOVI